14 Aug 2011

maafkan aku wahai sahabat



Sahabat….

Sahabat kau adalah anugerah terindah bagi aku…
Kehadiranmu menjadi penyeri dalam hidup aku…
Aku sepi tanpamu…

Tapi kenapa sekarang sikapmu semakin berubah???
Atau aku yang berubah???
Aku rindu kenangan  kita sewaktu di bangku sekolah dulu….
Suka duka kita tempuhi bersama…


Ingat tak kita pernah bergaduh setahun lebih kita buat haluan masing-masing….
Tapi akhirnya kita bersatu kembali…
Tapi kenapa kini kau mahu mengulangi sejarah itu kembali…

Maafkan aku sahabat jika aku ada menguris perasaan mu…
Aku menegur mu kerana aku sayangkan dirimu..
Aku juga tahu bahawa diri aku bukanlah insan yang terbaik..
Tapi aku cuba untuk menjadi yang terbaik…
Kita sama-sama untuk menjadi yang terbaik…

Sahabat..moga ikatan ukhuwah antara kita akan bertaut kembali
Wahai sahabat….aku sentiasa menantimu kembali seperti kembali…
Tapi jika jalan itu yang telah kau pilih ak redha..

Agar kau temui kebahagian mu itu…
Aku akan sentiasa mendoakannya…


0 comments:

Post a Comment

 

♥ nukilan sang pena ✿ © 2010

Blogger Templates by Splashy Templates